As Marketingu Live 2013 – Legendarna Konferencja powróciła

As Marketingu Live 2013 – druga edycja legendarnej konferencji miała miejsce w Ożarowie Mazowieckim 21 i 22 września 2013 roku. Wydarzenie ważne, bo była to rzadka okazja, aby usłyszeć, spotkać i skorzystać z wiedzy największych asów polskiego marketingu. Tym razem stanęli obok siebie: Jacek Dudzic, Paweł Danielewski, Adrian Kołodziej, Katarzyna Kot i Przemek Szczęch.

Każdy z Asów podąża nieco inną drogą. Każdy ma własne, specyficzne dla siebie metody działania. Wszystkie są skuteczne, co widać po efektach ich działań.

Rynek wewnętrzny – tajemnica sukcesu

Jacek Dudzic - Teoria rynku wewnętrznego

Zaczął Jacek Dudzic prezentując teorię rynku wewnętrznego. I właściwie można by w tym miejscu zakończyć prezentację tego tematu, bo sam tytuł mówi już wiele, ale nie zdradzając szczegółów mogę ujawnić, że podzielił się strategiami i technikami, jakie działają na tym rynku oraz przede wszystkim, jak skutecznie go stworzyć. Temat rynku wewnętrznego przewijał się przez całą konferencję i bardzo widoczne było, jak ważną rolę pełni w budowaniu stabilnego biznesu na długi czas.

Jako drugi miejsce na scenie zajął Adrian Kołodziej – najlepiej opłacany konsultant w branży. To było też tematem wykładu – jak zostać kimś takim. Na pozór może wydawać się, że nie jest to związane z tematem konferencji, ale to tylko złudzenie. Każdy, kto śledzi działalność wszystkich Asów doskonale wie, że jest to nieodłączny element ich wizerunku i działalności, choć może nie zawsze tak bardzo rzucający się w oczy, bo na pierwszy plan wsuwają się inne aktywności.

Nie tylko wykłady…

As Marketingu Live 2013 - warsztaty Facebook Ads

Prawdziwą gratką były sesje warsztatowe. Sam prowadzę zajęcia warsztatowe i wiem jak wielką wartość mogą dostarczyć. W tym przypadku nie było inaczej. Minęły w oka mgnieniu, choć to mgnienie musiało być długie, skoro w moim notatniku powstało 5 kartek A4 zapisków.

Notatki, notatki, notatki. Przywiozłem ich z Ożarowa 26 stron A4. I nie ma się co dziwić, bo gdy na scenę wyszedł Paweł Danielewski pióro nie odrywało się od kartki aż do wyczerpania atramentu! Gdyby nie zlitował się nad słuchaczami, wykład nie zakończyłby się o 23.30 i być może płynnie weszlibyśmy w niedzielną sesję wykładów o godz. 9:00. Myślę, że nikt nie miałby mu tego za złe, choć nie wszyscy pewnie by wytrwali, biorąc po uwagę, że było kilka osób z zagranicy i to bardzo odległej. Zmęczenie dawało się już we znaki pod koniec tego maratonu…

Copywriting to podstawa…

Katarzyna Kot - Budowanie długotrwałych relacji z listą

Jacek Dudzic nazwał Kasię Kot Jokerem w talii asów. I nie ma w tym ani słowa przesady. Dość powiedzieć, że dała niebywałą inspirację i potężna dawkę wiedzy, jak poprawić trwale to, co chyba jest największą bolączką większości osób zajmujących się e-marketingiem: relacje ze swoimi subskrybentami. Copywriting w jej wydaniu to wzór do naśladowania. Bez dwóch zdań, było to kolejne potwierdzenie tezy większości znaczących marketerów, że copywriting jest najważniejszą z umiejętności, które należy posiąść działając w tej branży. Nie ujmuję nic innym umiejętnościom, jednak wiele osób, które dzisiaj wyznaczają trendy i kierunki powtarza, że gdyby mieli zacząć jeszcze raz, to uczyliby się przede wszystkim copywritingu.

Na zakończenie

Jadąc na konferencję As Marketingu Live 2013 spodziewałem się czegoś „mocnego”. To chyba najbardziej adekwatne słowo. Niewątpliwie było to spotkanie dla osób, które potrzebowały porcji solidnej wiedzy umożliwiającej nabranie większego rozmachu lub pokonania przeszkody, przed jaką stanęli w swoich działaniach. Zaliczyłbym ją do najbardziej wartościowych szkoleń w tym roku, choć konkurencja była wyjątkowo silna, biorąc pod uwagę światowe sławy, które odwiedziły lub odwiedzą wkrótce Polskę.

As Marketingu Live 2013 – Legendarna Konferencja powróciła data modyfikacji: 27-04-2017 autor Paweł Byczuk

Na pewno masz jakieś przemyślenia. Skomentuj artykuł!